Wellcome to Jenkgod Land

Jenkgod Live

Sunday, September 7, 2008

numb

........Temaram hati menuai rasa...relung kalbu meredam asa...bias mataku terpejam....terbuai mimpi malam.....aku telah retak....puing hati.....remah sukma...cermin jiwa....biaskan seraut wajah tanpa nama...lekat menatapku...seperti mengenalku...mereka bilang itu aku...tapi aku tak mengenalnya....aku terpaku........terdiam abadi....
.......Murka terpendam luka....dendam terpasung jiwa...oh raga...masih jauh langkah ini terasa...kurindukan saat ku pergi..lepaskan sebait nafas terakhir....berselimut kafan berdinding tanah...lebur segala fana...sendiri dalam baka...
.....mengapa aku masih disini.....menghujat segala nikmat.....gelap terasa mendekap hati...hitam....hampa...mati rasa..........

1 comment:

Unknown said...

Kelam but sooo sweeeeettt